Autor Wiadomość
patryk1212
PostWysłany: Śro 13:58, 24 Sie 2011    Temat postu: damianie

możesz je kupic na allegro facet sprzedaje cały silnik na częsci. Wesoly
DAMIAN
PostWysłany: Śro 20:41, 26 Wrz 2007    Temat postu:

mam pytanie mam karpaty motor i jezdilem nim do dzisiaj i jeszcze jezdze ale nagle cos stukneło i nie moze weisc w obroty to pewnie pierscienie chcialem sie dowiedziec gdzie mozna kupic pierscienie albo od czego pasują??
markov
PostWysłany: Czw 17:42, 09 Sie 2007    Temat postu:

wczoraj sprawiłem, że odpalił, przeczyściłem spływak(troche brudu było), przedmuchałem każdy otworek, zrobiłem uszczelkę z materiału odpornegodość na paliwo, zakładam cieknie paliwo po otworzeniu kranika, dobra drugi raz odkrecm z tatą i tam ustawiliśmy zakładamy jest ok, odpalamy zdążył się rozgrzać i d*** zgasł i za nic nie odpalil znowu przedmuchaliśmy i jest dobrze, bo odpalił. Teraz nie wiem o co chodzi, bo wcześniej gaźnik był wogóle nie ruszany i sie tak od razu popsuł i wtedy to odpalał z półkopa czyl to jest pewnie wina tego superowego gaźnika;|, bo to oznacza, że nadal paliwo dobrze nie dochodzi prawda no ale jak odpali już to na pełnym gazie nie ma największych obrotów ma je w połowie, a ta śrubka nic nie pomoze przy gaźniku bo podnosi klapkę, jak nie trzyma się go na gazie, a na gazie to i tak klapaka jest na maksa w górze;| ten gaźnik co raz bardziej mnie przekonuje;] Jeśli nie ma pełnych obrotów to czyli paliwa nie dochodzi tyle ile potrzeba, prawda? Po przełączeniu na 2 bieg to z 30km/h(a wcześniej 35)na jedynce przechodzi na 20km/hMruga świetnie. Ja już nie mam siły na ten gaźnik, jak on wogóle działa, skad on ma ta siłe zasysania, bo jesli dodaje gazu to te zasysanie powinno być większe, nie? Który otwór jest za to najbardziej odpowiedzialny??????Mam cos zepsutego, no ale wcześniej było ok dopiero jak ta uszczelka poszła, ale teraz pływak jest szczelny, bo nic nie cieknie. W karpacie jest jeszcze cos dziwnego, bo sa trzy przełączniki wcześniej zawsze po przełączeniu nie pamiętam w która stronę motorek gasł, a teraz chodzi na wszystkich trzech tyle, że na jednym (prawym) cały motor chodzi wogóle inaczej, gaźnik to normalnie strzela w filtr, a na pozostałych to napiecie jest jakby większe, ale na żadnym nie osiąga maks obrotów tak żeby odrazu wył(jak było wcześniej). Prosze pomóż mi, bo chyba miałeś więcej doczynienia z tym gaźnikiem czy motorkiem. Muszę sie spieszyć, chce go sprzedać, bo kasa mi jest niezwłoczznie szybko potrzebna:]
Mateusz
PostWysłany: Czw 12:42, 09 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
W tym sklepie to do rusków jest pewnie jedyna część?Mruga


Nie, mają jeszcze zębatkę do stelli

Cytat:
Powiedz mi jak jest w tym gaźniku, paliwo przelewa się do spływaka i dopiero ze spływaka jest pompowane do tej komory gdzie jest filtr powietrza po kopnięciu?


Trochę zakręcone pytanie ciężko je zrozumieć ale po dłuższym namyśle stwierdzam, że żadnego paliwa w filtrze powietrza być nie powinno. Jedynie po zdjęciu filtra przy podniesionej przepustnicy powinno być trochę paliwa

Cytat:
Może powinienem zdjąć cały gaźnik, odkręcić pływak i przeczyscić, a może ta uszczelka to psuje


Przeczyść jak mozesz. Uszczelka jedynie może mieć wpływ na ciśnienie w gaźniku (o ile jest w aż tak złym stanie).

Cytat:
a właśnie uszczelka to moze być z gumy, np od kiszenia ogórków z silikonem??odp. bo nie wiem co już robić


Uszczelka musi być z gumy odpornej na benzyne. Nie sądze ze taka w słoikach jest odporna... Wesoly

Cytat:
jeśli sie odkręci gaźnik to później przy przykręcaniu uszczelke, która jest bezpośrednio przy cylindrze trzeba posmarować silikonem na duze temp.??


Tej uszczelki niczym nie smaruj
markov
PostWysłany: Wto 11:44, 07 Sie 2007    Temat postu:

o jeszcze takie pytanko: jeśli sie odkręci gaźnik to później przy przykręcaniu uszczelke, która jest bezpośrednio przy cylindrze trzeba posmarować silikonem na duze temp.??
markov
PostWysłany: Wto 9:48, 07 Sie 2007    Temat postu:

to nic;) W tym sklepie to do rusków jest pewnie jedyna część?Mruga wczoraj sparawdziłem iskre tym razem kopnąłem noga nie ręką i jest biała przechodząca w niebieski, więc jest ok. Powiedz mi jak jest w tym gaźniku, paliwo przelewa się do spływaka i dopiero ze spływaka jest pompowane do tej komory gdzie jest filtr powietrza po kopnięciu? Jak zdjąłem ten filtr to powinienem widzieć paliwo chyba, nie? Sprawdz to u siebie. Może powinienem zdjąć cały gaźnik, odkręcić pływak i przeczyscić, a może ta uszczelka to psuje, a właśnie uszczelka to moze być z gumy, np od kiszenia ogórków z silikonem??odp. bo nie wiem co już robić
Mateusz
PostWysłany: Pon 23:19, 06 Sie 2007    Temat postu:

Komplet naprawczy kupiłem w sklepie. Niestety nie mam możliwości odrysowania tej uszczelki Smutny
markov
PostWysłany: Pon 18:19, 06 Sie 2007    Temat postu:

może mieć to coś wspolnego, bo przedmuchałem od strony tego całego filtra dużego to chyba dobrze, ale przy podkręconym gazie na maksa żeby otworzyl się otwórMruga Mateusz , mógłbys odrysować ta uszczelkę środkową(okrągławą) na papierze i mi przesłać tak by był w skali 1:1?? Bo musze ją do wieczora z czegoś zrobić, a jak zdejme moja to pewnie nie będzie czego odrysowywaćMruga
markov
PostWysłany: Pon 18:10, 06 Sie 2007    Temat postu:

mam gaźnik K60B i poszla mi uszczelka przy pływaku
markov
PostWysłany: Pon 15:55, 06 Sie 2007    Temat postu:

a gdzie to kupileś w necie czy normalnie? z tektury to sie pewnie rozpuści, a jakby zrobil z gumy;)
Mateusz
PostWysłany: Pon 14:46, 06 Sie 2007    Temat postu:

Jeżeli masz gaźnik K60B to można kupić cały komplet naprawczy (ja kupiłem za 31 zł) - dodam, że to nie żadna podróba tylko ruski oryginał Wesoly



Jeżeli nie masz kasy to zawsze możesz sobie dociąć samemu taką uszczelkę, np. z tektury.
markov
PostWysłany: Pon 13:52, 06 Sie 2007    Temat postu:

a jeszcze takie pytanko czm można najlepiej uszczelnić uszczelke w gaźniku?? Ma ktos jakiś sposób, bo na kupno nowej to raczej nie licze;)
Mateusz
PostWysłany: Nie 14:04, 05 Sie 2007    Temat postu:

Musi być niebieskawa (Biało-niebieska) żółta ma problemy z zapaleniem mieszanki. Tak, gaźnik możesz przedmuchać kompresorem, pod ciśnieniem.
Polecam też przeczyścić dyszę w gaźniku np. przy użyciu jakiegoś cienkiego drucika. Pozdrawiam pisz na bieżąco czy Ci się udało
markov
PostWysłany: Czw 11:07, 02 Sie 2007    Temat postu:

Niebieska iskra? u mnie jest ciemno pomarańczowa no ale co to może mieć wspólnego, jak wstrzyknąłem paliwa bezpośrdnio przez otwor świecy i komnąłem to załapał czyli palio się spaliło. A przedmuchać normalnie pod ciśnieniem spręzarka?
Mateusz
PostWysłany: Śro 23:28, 01 Sie 2007    Temat postu:

Witaj,
Przyczyn może być wiele, np. jaki masz kolor iskry? Bo jeżeli żółta to mamy winowajce Wesoly Musi być niebieska. Być może tak jak piszesz nie dochodzi paliwo, przeczyść kranik, zmień wężyk i przedmuchaj gaźnik.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group